صادرات رب گوجه فرنگی آزاد شد

صادرات رب گوجه فرنگی آزاد شد، به دلیل کاهش قیمت گوجه‌فرنگی در بازار، با اعلام قائم‌مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی، صادرات رب گوجه‌فرنگی از ابتدای دی ماه سال جاری آزاد شد.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-صادرات رب گوجه فرنگی

صادرات رب گوجه فرنگی

صادرات رب گوجه فرنگی آزاد شد

به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی،  بعد از اینکه قیمت گوجه‌فرنگی در بازار ارزان شد و به طبع آن با فاصله زمانی، کارخانه‌های تولید کنند رب گوجه فرنگی مکلف به کاهش قیمت این محصول شدند، قائم‌مقام امور بازرگانی وزیر صنعت با ارسال نامه‌ای به ریاست گمرک اعلام کرد که صادرات رب گوجه‌فرنگی آزادشده است.

در این نامه اشاره صادرات این محصول در بسته‌های حداکثر ۵۰ کیلوگرمی مجاز است و صادرکنندگان از یکم دی ماه سال جاری می‌توانند این محصول را با رعایت سایر ضوابط و مقررات مربوطه صادر کنند.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-صادرات رب گوجه فرنگی

صادرات رب گوجه فرنگی

نابر اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان روند کاهش قیمت رب گوجه‌فرنگی در بازار نیز آغاز شده و نرخ این محصول به ۱۲ هزار تومان کاهش‌یافته است.

بنابراین گزارش حداکثر قیمت خرید هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی از کشاورزان ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان و گوجه‌فرنگی ربی به قیمت ۵۰۰ تومان از کشاورزان خریداری می‌شود.

بسته مشاوره صادرات صمتا

اگر شما هم میخواهید در حوزه ی صادرات رب گوجه فرنگی فعالیت داشته باشید و نمیدانید از کجا شروع کنید، چگونه مشتری و خریدار خارجی پیدا کنید، نحوه ی مکاتبات بازرگانی و عقد قراردادهای تجاری را نمی دانید حتما بسته مشاوره صادرات صمتا ( صادرات محصول تولید ایران ) را تهیه نمایید. شما بی شک با در دست داشتن این بسته مشاوره می توانید به یک صادرکننده موفق تبدیل شوید.

 

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” صادرات رب گوجه فرنگی آزاد شد ” با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/ivm5F
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.