صادرات ایران به عمان ۵۷ درصد رشد کرد

صادرات ایران به عمان ۵۷ درصد رشد کرد. به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی به نقل از خبرگزاری مهرنیوز، در هشت ماهه ی نخست سال جاری یک میلیون و ۵۶۸ هزار تن کالا به ارزش ۵۸۴ میلیون و ۴۶۶ هزار دلار از ایران به عمان صادر شده است که رشد چشمگیری را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

در هشت ماهه نخست سال گذشته یک میلیون و ۲۹۸ هزار تن کالا از ایران به عمان صادر شده بود که ارزش آن ۳۷۲ میلیون دلار بوده است که از لحاظ وزنی ۱.۶۴ درصد و از لحاظ ارزش ۱.۳۳ درصد از کل صادرات انجام شده در مدت مذکور بود.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-صادرات ایران به عمان

صادرات ایران به عمان

در حالی که در سال جاری صادرات انجام شده به عمان از لحاظ وزنی ۲.۰۸ درصد و از لحاظ ارزش ۱.۸۶ درصد از کل ارزش صادرات ایران در این مدت را شامل می‌شود و از این حیث کشور عمان در میان کشورهای دریافت‌کننده کالا از ایران در رتبه ۹ قرار می‌گیرد.

به این ترتیب مقایسه میزان صادرات به عمان در هشت ماهه سال جاری با مدت مشابه سال گذشته حاکی از آن است که صادرات به این کشور از لحاظ وزنی ۲۰.۸۱ درصد و از لحاظ ارزش ۵۷.۱۱ درصد افزایش یافته است.

 

 

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” صادرات ایران به عمان ۵۷ درصد رشد کرد ” با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/debha
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.