ما برای رسیدن به این چشم انداز در تلاشیم که بستری مدرن در خصوص امور بازرگانی، برای اولین بار در ایران، فراهم کنیم تا بازرگانان، صنعت گران و سرمایه گذاران بتوانند با خیالی آسوده و بدون ریسک، بالاترین بهره وری ممکن را کسب نمایند.
ارتقا و بهبود توانمندیهای نیروی انسانی مرکز به منظور افزایش بهره وری مستمر
خلاقیت، نوآوری و بهره گیری از دانش روز دنیا
- پایبندی به ارزش های اخلاقی و اسلامی
- قانون مداری و رعایت کلیه قوانین مربوطه کشوری و مقررات سازمانی
- تلاش در جهت نیل به اهداف سازمان
- تکریم مشتری و پایبند به رعایت اصول مشتری مداری
- وفاداری به تعهدات و مسئولیت پذیری
- صداقت در کلام و رعایت اصول امانت داری
- اعتقاد به کارجمعی و دانش گروهی
- ارج نهادن به منافع سازمان در قبال منافع شخصی
- اعتقاد به الزام وجود رابطه برد-برد با ذینفعان
- اعتقاد به خلاقیت و نوآوری
از تک تک افراد در سازمان انتظار می رود که با رعایت ارزش های فوق، مرکز بازرگانی فردوسی را در جهت رسیدن به آینده ای موفق یاری نمایند.
قابل ذکر است همه ی افراد در سازمان در مقابل اجرا و رعایت این ارزش ها، مسئولیت یکسان خواهند داشت و سازمان هیچ استثنایی برای کسی قائل نخواهد بود و اگر زمانی بین عملکرد فرد و ارزش ها تعارضی وجود داشته باشد سازمان ارزش را انتخاب می کند.
- رویکرد مشتری مداری و تلاش در جهت افزایش رضایت مشتریان
- تلاش در جهت افزایش سطج آگاهی و دانش پرسنل و ارتقاء فرهنگ مشتری مداری در مرکز
- تلاش برای به کارگیری تکنولوژی های نوین در جهت بالابردن سطح خدمات ارائه شده در خصوص کلیه امور بازرگانی
- توسعه بازار و افزایش درآمد
- رعایت کلیه قوانین مربوطه کشوری و مقررات سازمانی
- بازنگري مستمر و بهبود فعاليتها و ارتقا سيستم ها و فرايند هاي مرکز















