بررسی وضعیت صادرات به امارات متحده عربی

بررسی وضعیت صادرات به امارات متحده عربی، به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی به نقل از خبرگزاری مهرنیوز، میزان صادرات ایران به امارات متحده عربی در هشت ماهه ی نخست سال جاری به ۵ میلیارد دلار رسید.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-صادرات به امارات متحده عربی

صادرات به امارات متحده عربی

بررسی وضعیت صادرات ایران به امارات متحده عربی:

بر اساس آخرین آمار گمرک از تجارت خارجی هشت ماهه نخست سال جاری، ایران در هشت ماهه سال جاری ۱۱ میلیون و ۶۲ هزار تن کالا به ارزش ۵ میلیارد و ۹۲ میلیون دلار به امارات متحده عربی صادرات داشته است.

صادرات ایران به امارات در هشت ماهه نخست سال گذشته ۱۱ میلیون و ۷۲۸ هزار تن کالا به ارزش ۴ میلیارد و ۳۸ میلیون دلار بود که از لحاظ وزنی ۱۴.۷۸ درصد و از لحاظ ارزشی ۱۴.۴۹ درصد از کل صادرات ایران را شامل می شد.

صادرات انجام شده به امارات متحده عربی در سال جاری از لحاظ وزنی ۱۴.۷۰ درصد و از لحاظ ارزشی ۱۶.۱۷ درصد از کل صادرات ایران در این مدت را شامل می شود و امارات را در رتبه سوم مقصد کالاهای صادراتی ایران قرار داده است.

بنابراین میزان صادرات ایران به امارات در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی ۵.۶۸ درصد کاهش و از لحاظ ارزشی ۲۶.۰۸ درصد افزایش داشته است.

 

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” بررسی وضعیت صادرات ایران به امارات متحده عربی ” با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/oFweA
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.