افزایش حجم محموله های صادراتی پسته از ۲۵ به ۶۰ تن

افزایش حجم صادراتی پسته از ۲۵ به ۶۰ تن، رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق کرمان به تولید ۲۲۰ هزار تن پسته در سال جاری و بیش از ۳۰ هزار تن پسته مانده از سال پیش در انبارهای کشور اشاره کرد و گفت: درخواست شده حجم محموله های صادراتی را از ۲۵ تن حال حاضر به ۵۰ یا ۶۰ تن افزایش دهند که موضوع در دست بررسی است.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-حجم صادراتی پسته

حجم صادراتی پسته

افزایش حجم محموله های صادراتی پسته از ۲۵ به ۶۰ تن

به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی “محمدعلی محمدمیرزائیان” درباره وضعیت صادرات پسته امسال گفت: در سال جاری با توجه به اینکه فصل برداشت پسته ۲۰ روز دیرتر آغاز شده، فرصت کمتری را برای صادرات این محصول به چین که نیاز آنها به پسته بیشتر برای ایام سال نو کشورشان است، خواهیم داشت.

محمدمیرزائیان افزود: با توجه به اینکه محموله های صادراتی پسته به چین حدود ۳۵ روز در راه خواهند بود، فقط ۴ تا ۵ هفته زمان برای صادرات داریم که باید با تسهیل و سرعت بخشیدن به فرآیندهای صادراتی، زمان را از دست ندهیم.

وی به تولید ۲۲۰ هزار تن پسته در سال جاری و بیش از ۳۰ هزار تن پسته مانده از سال پیش در انبارهای کشور اشاره کرد و گفت: درخواست شده حجم محموله های صادراتی را از ۲۵ تن حال حاضر به ۵۰ یا ۶۰ تن افزایش دهند که موضوع در دست بررسی است.

رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق کرمان خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات صادرکنندگان صرف مدت زمان زیاد برای اندازه گیری میزان رطوبت پسته بود که همین موضوع وقت را هدر می داد و محموله ها به بندرعباس نمی‌رسید که قرار شد از روش سریع استفاده شود.

وی همچنین در رابطه با قطع بودن سامانه صادرات و ایجاد مشکلات برای صادرکنندگان اظهار کرد: قرار شد در صورت قطع بودن سامانه، با مدیریت اداره استاندارد امور مربوط به صادرات به صورت فیزیکی انجام و بعدا در سامانه ثبت شود تا صادرکننده زمان را از دست ندهد.

بسته مشاوره صادرات صمتا

اگر شما هم میخواهید در حوزه ی صادرات پسته فعالیت داشته باشید و نمیدانید از کجا شروع کنید، چگونه مشتری و خریدار خارجی پیدا کنید، نحوه ی مکاتبات بازرگانی و عقد قراردادهای تجاری را نمی دانید حتما بسته مشاوره صادرات صمتا ( صادرات محصول تولید ایران ) را تهیه نمایید. شما بی شک با در دست داشتن این بسته مشاوره می توانید به یک صادرکننده موفق تبدیل شوید.

 

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” افزایش حجم صادراتی پسته از ۲۵ به ۶۰ تن ” با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/3Izzy
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.