معاون اول رئیس جمهور از واردات گوشت با ارز نیمایی خبر داد

معاون اول رئیس جمهور از واردات گوشت با ارز نیمایی خبر داد، تعرفه واردات گوشت را صفر کردیم تا هر کسی که می‌تواند، با ارز نیمایی گوشت وارد کند

جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، با اشاره به دغدغه مردم در مورد نحوه توزیع گوشت گفت: این روند به هیچ وجه قابل قبول نیست به همین خاطر تصمیماتی­ گرفته شد تا نحوه­ توزیع صحیح گوشتی که با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ وارد می شود به نیازمندان این بخش برسد .

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-واردات گوشت با ارز نیمایی

واردات گوشت با ارز نیمایی

به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی، اسحاق جهانگیری در حاشیه جلسه امروز هئیت دولت تصریح کرد: در این جلسه درباره ساز و کار­ مالی اروپا بحث شد که چکار کنیم تا از این فرصت برای کشور استفاده کنیم همچنین وزیر امور خارجه و مسئولین اقتصادی در این زمینه توضیحاتی دادند و تصمیماتی نیز گرفته شد تا در داخل کشور توسط بانک مرکزی و وزارت اقتصادی بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.
وی افزود: هم اکنون در شروع کار این مورد قرار داریم و در شروع کار ممکن است محدودیت های وجود داشته باشد اما آنچه که مهم است ما می خواهیم با اروپایی ها کار کنیم و همچنین اروپایی ها می خواهند با ما کار کنند به همین خاطر روش های که اروپایی ها پیشنهاد می دهند بررسی می­ کنیم و از آنجا که با منافع کشور ساز و کار است حتماً ​استفاده می کنیم.

وی افزود: طرح هایی در این دهه به بهره برداری رسیده که برخی از آنها نزدیک به هفت و یا هشت سال طول کشیده است فقط در زمینه های اصلی همچون نفت، گاز، برق و کشاورزی چیزی حدود ۲۰ میلیارد دلار بوده که به بهره برداری رسیده است و این حجم از سرمایه گذاری این پیام را منتقل می کند که کشور به سمت پیشرفت می رود.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه شرایط کشور و این که مردم در فشار اقتصادی قرار دارندگفت: امیدوار هستیم که بتوانیم در دو زمینه معیشت مردم که کالاهای مورد نیاز آنها را به وفور فراهم کنیم و اشتغال تمرکز جدی داشته باشیم .
وی افزود: مسئولین بخش های مختلف متعهد شدند تا هیچ واحد تولیدی را نگذاریم تا جایی که مقدور هست نیروی فنی خود را بیکار کند یا حقوق معوقه طولانی مدت داشته باشد و هنچنین بتوانیم شغل جدیدی متناسب با ظرفیت ایجاد کنیم.

 

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” معاون اول رئیس جمهور از واردات گوشت با ارز نیمایی خبر داد ” با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/Bzmqj
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.