واردات لاستیک سنگین از کشورهای ثالث بدون ارائه گواهی مبدا تولید بلامانع شد.

واردات لاستیک سنگین از کشورهای ثالث بدون ارائه گواهی مبدا تولید بلامانع شد، براساس اعلام وزارت صنعت به گمرکات کشور واردات لاستیک سنگین از کشورهای ثالث بدون ارائه گواهی مبدا تولید بلامانع شد.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-واردات لاستیک سنگین

واردات لاستیک سنگین

واردات لاستیک سنگین از کشورهای ثالث بدون ارائه گواهی مبدا تولید بلامانع شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی، بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، واردات لاستیک سنگین از کشورهای ثالث بدون ارائه گواهی مبدأ تولید بلامانع می‌باشد. بر اساس این خبر در نامه وزارت صنعت، معدن و تجارت به مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران آمده است:

واردات لاستیک سنگین از کشورهای ثالث بدون ارائه گواهی مبدأ تولید بلامانع است.

به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و صحت اصالت و کیفیت لاستیک، اخذ گواهی بازرسی در مقصد حمل و کنترل‌های استاندارد در گمرکات کشور الزامی است.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-واردات لاستیک سنگین

واردات لاستیک سنگین

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” واردات لاستیک سنگین از کشورهای ثالث بدون ارائه گواهی مبدا تولید بلامانع شد. ” با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/7BRLz
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.