صادرات ایران به کویت به ۱۸۴ میلیون دلار رسید

صادرات ایران به کویت به ۱۸۴ میلیون دلار رسید. به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی به نقل از خبرگزاری مهرنیوز ایران در هشت ماه ابتدای امسال ۲ میلیون و ۳۶۱ هزار تن کالا به ارزش ۱۸۴ میلیون و ۶۴۶ هزار دلار به کویت صادرات داشته است.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-صادرات ایران به کویت

صادرات ایران به کویت

صادرات ایران به کویت در هشت ماهه نخست سال گذشته یک میلیون و ۶۷۸ هزار تن کالا به ارزش ۱۴۴ میلیون و ۶۷۰ هزار دلار بوده که از لحاظ وزنی ۲.۱۲ درصد و از لحاظ ارزشی ۰.۵۲ درصد از صادرات کل ایران را شامل می شد.

این در حالی است که صادرات انجام شده به کویت در هشت ماهه ی نخست امسال از لحاظ وزنی ۳.۱۴ درصد و از لحاظ ارزشی ۰.۵۹ درصد از کل صادرات ایران در این مدت را شامل می شود و کویت را در رتبه ۲۰ مقصد کالاهای صادراتی ایران قرار داده است.

بنابراین میزان صادرات ایران به کویت در هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی ۴۰.۶۹ درصد و از لحاظ ارزشی ۲۷.۶۳ درصد افزایش داشته است.

 

 

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” صادرات ایران به کویت به ۱۸۴ میلیون دلار رسید ” با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/UO5MD
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.