روابط تجاری ایران و اروپا تسهیل می شود

روابط تجاری ایران و اروپا تسهیل می شود، مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران از امضا تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق ضمانت صادرات ایران و برخی کشورهای اروپایی خبرداد و گفت: این کار در راستای تسهیل روابط تجاری و اقتصادی میان ایران و اروپا انجام شده است.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-روابط تجاری ایران و اروپا

روابط تجاری ایران و اروپا

روابط تجاری ایران و اروپا تسهیل می شود

به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی، افروز بهرامی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران در رشته توئیت‌هایی در حساب کاربری خود در توییتر از امضا تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق و برخی کشورهای اروپایی در آینده‌ای نزدیک خبرداد.

وی در این رشته توییت‌ها نوشت:

در راستای تسهیل روابط تجاری و اقتصادی میان ایران و اروپا تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق ضمانت صادرات ایران و برخی کشورهای اروپایی به زودی به امضا خواهد رسید.

همچنین رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران در توییتی دیگر نوشت:

با توجه به فعال شدن اینستکس ظرف هفته‌های آتی تفاهمنامه‌های مذکور می‌توانند ظرفیت‌های جدیدی برای مبادلات تجاری ایران و اروپا در چارچوب اینستکس ایجاد نماید.

بهرامی در توییت دیگری نوشت: تبادل طلاعات اعتباری شرکت‌های ایرانی و اروپایی، همکاری در زمینه وصول مطالبات، بیمه‌های اتکایی یا بیمه مشترک و همکاری‌های آموزشی و فنی از جمله محورهای تفاهم‌نامه مذکور می‌باشد.

 

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” روابط تجاری ایران و اروپا تسهیل می شود ” با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/RW0Qt
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.