شرکت‌های تولیدکننده چای هندی به دنبال افزایش تجارت با ایران هستند.

شرکت‌های تولیدکننده چای هندی به دنبال افزایش تجارت با ایران هستند، پس از توافق ارزی ایران با هند برای سپرده کردن پول نفت صادراتی به روپیه هند در بانک یوکو UCO این کشور شرکت‌های تولیدکننده چای هندی علی‌رغم تحریم‌ها به دنبال افزایش تجارت با ایران هستند.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading centerافزایش تجارت با ایران

افزایش تجارت با ایران

شرکت‌های تولیدکننده چای هندی به دنبال افزایش تجارت با ایران هستند.

به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی به نقل از بیزینس استاندارد، صادرات‌کنندگان چای هندی انتظار دارند، طی سال جاری شاهد افزایش ۱۵ تا ۲۰درصدی تجارت خود با ایران باشند.
علی‌رغم تحریم‌ها این شرکت‌ها امیدوار هستند پس از توافق ارزی ایران با هند در راستای سپرده‌ کردن پول نفت صادراتی ایران در بانک یوکو UCO این کشور شاهد روند خوبی در معامله با ایران باشند.
در سال ۲۰۱۸ ایران دومین مقصد صادراتی چای هند در جهان بود  و تنها نسبت به سال قبل از آن ۳.۵درصد رشد کرد.
شرکت‌های چای هندی می‌گویند رشد کم صادرات چای به ا یران به دلیل عدم شفافیت درباره توافق ارزی با ایران بود و از طرف دیگر آنها نگران نحوه گرفتن پول چای صادراتی بودند.
ووبیوک گوئنکا دبیر انجمن چای هند می‌گوید: حالا شرایط کاملاً شفاف است و قرار است بانک UCO مسئولیت انجام پرداخت‌ها را برعهده گیرد. انتظار داریم شاهد افزایش ۱۵ تا ۲۰درصدی چای به ایران طی سال جاری باشیم.

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” شرکت‌های تولیدکننده چای هندی به دنبال افزایش تجارت با ایران هستند. ” با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/Ik6AG
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.