بررسی چگونگی ثبت سفارش و تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی

بررسی چگونگی ثبت سفارش و تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص بررسی چگونگی ثبت سفارش و تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی اعلام‌ کرد: صنعتگرانی که کارت بازرگانی استان تهران را دارند ولی واحدهای تولیدی آنها در استان های دیگر مستقر است، می توانند ثبت سفارش کالا را در استان محل استقرار واحد تولیدی انجام دهند.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-ثبت سفارش و تامین مواد اولیه

ثبت سفارش و تامین مواد اولیه

به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «فرشاد مقیمی» در نشست بررسی چگونگی تایید ثبت سفارش و تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی افزود: این تصمیم به منظور تسهیل ورود مواد اولیه مورد نیاز به کشور و توسعه ظرفیت تولید صنایع اتخاذ شده است.
در این نشست تخصصی ضمن تشریح چالش‌ها و مشکلات ثبت سفارش کالا، بر تسریع تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی تاکید و مقرر شد ثبت سفارشات واحدهای تولیدی حداکثر در یک هفته تایید شود.
همچنین وضعیت زیرساخت‌های الکترونیکی سامانه جامع تجارت الکترونیک مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا آغاز هفته آینده اصلاحات مورد نیاز در این بخش به منظور تسهیل امور صاحبان صنایع انجام شود .
برپایه این گزارش، با اصلاحات زیرساختی در سامانه جامع الکترونیک، ثبت سفارش واحدهای تولیدی دارای کارت بازرگانی استان تهران که واحدهای تولیدی آنها در دیگر استان ها مستقر هستند، به همان استان ارجاع می شود.
همچنین مقرر شد هرگونه هماهنگی با معاونت امور صنایع برای تسریع در امور واحدهای تولیدی و بازرگانی معمول انجام شود.
به منظور تسریع در امور واحدهای تولید و بازرگانی نیز مقرر شد هرگونه تفویض اختیار و اصلاح دستور العمل که برای این موضوع لازم است با هماهنگی معاونت امور صنایع به استان ها واگذار شود.
ارتقای زیر ساخت های الکترونیکی استان تهران نیز از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.
همچنین مقرر شد برای تسریع در امور بخش خصوصی، نماینده اتاق بازرگانی در کمیته راهبری و نظارت بر اجرای دستور العمل بررسی درخواست های ثبت سفارش در استان ها به منظور بررسی و اصلاح دستورالعمل مربوطه حضور یابد.

 

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” بررسی چگونگی ثبت سفارش و تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی ” با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/OplAA
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.