آموزش صادرات لوازم خانگی ایرانی

آموزش صادرات لوازم خانگی ایرانی، یکی از مهم ترین صنایع کشور صنعت لوازم خانگی است که در این موقعیت استراتژیک حال حاضر کشور می تواند به اقتصاد بدون نفت و صادرات کشور کمک چشمگیری داشته باشد اما اینکه طی چند سال گذشته و حتی قبل از تحریم ها از این پتانسیل بالقوه کشور به درستی استفاده شده یا خیر جای نقد و بررسی فراوان دارد. در ادامه با مرکز بازرگانی فردوسی همراه باشید تا صادرات لوازم خانگی ایرانی را بررسی نماییم.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-صادرات لوازم خانگی ایرانی

صادرات لوازم خانگی ایرانی

آموزش صادرات لوازم خانگی ایرانی

بررسی وضعیت صادرات در صنعت لوازم خانگی ایرانی

با آغاز مجدد تحریم ها و تاکیدات مقام معظم رهبری برای خودکفایی در تولید، رشد و رونق در اقتصاد کشور برنامه ریزی ها برای رسیدن به این اهداف آغاز شد. اما یکی از ارکان اساسی رونق تولید، تمرکز بر روی مقوله مهم صادرات است چنانکه صادرات می تواند در توسعه برند ایرانی نقش مهمی ایفا کند و موجب اشتغال زایی شود.

متاسفانه سوء مدیریت ها طی سال های گذشته باعث شد تا صنعت لوازم خانگی به جایگاه واقعی خود دست پیدا نکند اما در شرایط فعلی تولیدکنندگان داخلی می توانند به واسطه تولید با کیفیت علاوه بر کسب سهم بیشتر بازار داخل، بازارهای صادراتی منطقه را نیز به دست آورند.

این روزها بازار قوی و گسترده ای در اختیار تولید کنندگان قرار دارد که می بایست از این فرصت به خوبی استفاده شود. صادرات لوازم خانگی ایرانی با توجه با همجواری ایران با چندین کشوری که خریداران خوبی برای انواع محصولات به حساب می آیند می تواند بازار پرسودی را برای تولید کنندگان لوازم خانگی به وجود بیاورد.

لوازم خانگی ایرانی به چه کشورهایی صادر می شود؟

برای اینکه بتوانیم صادرات لوازم خانگی ایرانی را گسترش دهیم اول باید بازار هدف را بشناسیم. لوازم خانگی ایرانی به کشورهای عراق، امارات، افغانستان، ترکیه، پاکستان، فدراسیون روسیه، آذربایجان، ترکمنستان، عمان، کویت، قطر، ارمنستان، قزاقستان، بحرین و عربستان که کشورهای هم مرز و همسایه به شمار می آیند و همچنین به دو کشور چین و هند صادر می شود.

یک حساب سرانگشتی نشان می دهد که چه بازار بزرگی برای صادرات کالای لوازم خانگی در اختیار تولیدکنندگان است و از این فرصت باید به خوبی استفاده شود. تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی با تولید کالای با کیفیت در طرح های متفاوت و خاص می توانند سهم چشمگیری از بازارهای خارجی را به خود اختصاص دهند.

کشور ایران با وجود فرصت طلایی همجواری با کشورهایی که در زمینه تولیدات لوازم خانگی خیلی قوی نیستند می تواند از این موقعیت استفاده کند و با برگزاری انواع نمایشگاهها  به این صنعت قدرتمند و صادرات آن جان بدهد.

صادرات لوازم خانگی را از کجا باید شروع کرد؟

برای ورود به حوزه ی صادرات لوازم خانگی ایرانی بعد از اینکه بهترین کشور به عنوان مقصد صادراتی انتخاب شد بایستی در مورد قوانین صادرات آن کشور، مجوزهای مربوطه جهت صادرات، هزینه های گمرکی و نحوه ی حمل و نقل و ارسال کالا به آن کشور و … اطلاعات جامعی بدست آورد. مرکز بازرگانی فردوسی در بسته های مشاوره مطالعه ی بازار آموزش کاربردی امور گمرکی، اطلاعات پایه کشورها، تحلیل اقتصاد کشورها، آمار صادرات ایران به آن کشورها و هر آنچه برای شروع صادرات نیاز است ارائه می شود.

پس از مطالعه ی بازار صادراتی مرحله ی بعد آموزش صفر تا صد صادرات می باشد مرکز بازرگانی فردوسی جهت آموزش مراحل صادرات لوازم خانگی ایرانی به صورت کاربردی و قدم به قدم با همکاری مشاوران زبده و با تجربه ی این مرکز اقدام به تهیه ی بسته جامع توانمندسازی صادرات نموده اند. در این بسته صفر تا صد مراحل صادرات لوازم خانگی ایرانی به صورت گام به گام  آموزش داده می شود.

این بسته ویژه ی کسانی است که می خواهند برای اولین بار وارد کار صادرات لوازم خانگی ایرانی شوند اما نمی دانند که باید از کجا شروع کنند. دسته دوم مخاطبان این بسته کسانی هستند که در حوزه صادرات لوازم خانگی ایرانی فعالیت دارند اما به دلیل اطلاعات ناقص متحمل ضرر شده اند یا سود مناسبی در این زمینه کسب ننموده اند.

در بسته جامع توانمند سازی صادرات کلیه ی فرآیندهای مربوط به صادرات به صورت کاربردی از صفر تا صد، به صورت قدم قدم ارائه شده است. در واقع بعد از مطالعه ی این بسته سوالی برای شما در حوزه ی صادرات لوازم خانگی ایرانی بی پاسخ نخواهد ماند.

بسته جامع توانمندسازی صادرات چکیده یک دوره ۳۶۰ ساعته ی آموزش صادرات است که شما با استفاده از محتویات آموزشی این بسته با دید روشن و آمادگی ۱۰۰ درصدی به حوزه پیچیده و تخصصی صادرات ورود میکنید. با توجه به تغییرات مربوط به قوانین و فرآیند های صادرات در طول زمان، اطلاعات این بسته به صورت دوره ای بروزرسانی می شود. ما در مرکز بازرگانی فردوسی امیدواریم که بتوانیم با ارائه های بسته های مشاوره کاربردی در حوزه ی صادرات در کنار تولیدکنندگان در مسیر رشد و بالندگی کشور عزیزمان نقش موثری ایفا نماییم.

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ”آموزش صادرات لوازم خانگی ایرانی“ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/uirq6
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.