صادرات کالاهای ایرانی به ۱۴۳ کشور دنیا با وجود تحریم ها

صادرات کالاهای ایرانی به ۱۴۳ کشور دنیا با وجود تحریم ها، با وجود شدت گرفتن تحریم های ظالمانه نظام سلطه و محدودیت های ناشی از پاندومی کرونا، در سال گذشته کشورمان به بیش از ۱۴۳ کشور جهان صادرات و از ۱۲۳ کشور واردات داشته است.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-صادرات کالاهای ایرانی به 143 کشور دنیا با وجود تحریم ها

صادرات کالاهای ایرانی به ۱۴۳ کشور دنیا با وجود تحریم ها

صادرات کالاهای ایرانی به ۱۴۳ کشور دنیا با وجود تحریم ها

صادرات کالاهای ایرانی به ۱۴۳ کشور دنیا با وجود تحریم ها، به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی به نقل از خبرگزاری ایسنا، سید روح اله لطیفی – دبیر شورای اطلاع رسانی گمرک جمهوری اسلامی ایران – ضمن بیان این مطلب، اظهارکرد: کشورمان در سال ۱۳۹۹ به ۱۴۳ کشور جهان صادرات انواع کالاهای ایرانی را داشته که بالغ بر ۳۴ میلیارد و ۹۹۸ میلیون دلار ارزش صادرات بوده است. ضمن آنکه در این سال از ۱۲۳ کشور جهان واردات کالا با ارزش ۳۸ میلیارد و ۸۹۲میلیون دلار داشته‌ایم.

لطیفی افزود: سه مقصد کالاهای تجاری کشورمان، چین با بیش از ۹ میلیارد و ۷۷میلیون و ۱۲۳ هزار و ۲۳۴ دلار، عراق با هفت میلیارد و ۴۴۸ میلیون و ۴۳۱ هزار و ۶۷۳ دلار و امارات با چهار میلیارد و ۶۶۱میلیون و ۶۲۱ هزار و ۶۸۲ دلار بودند و پس از این سه کشور، ترکیه با دو میلیارد و ۵۳۶میلیون و ۶۱۶ هزارو ۶۸۸ دلار و افغانستان با دو میلیارد و ۳۰۸میلیون و۴۰۱هزار و ۲۵۹دلار اصلی ترین مقاصد کالاهای ایرانی در سال ۹۹بودند.

به گفته وی، کمترین صادرات کشورمان در اطلس جهانی تجارت به کشور لوکزامبورگ با ۴۴۸ دلار بوده است.

سخنگوی گمرک در خصوص کشورهای طرف معامله برای تامین کالاها و واردات به کشورمان گفت: در سال گذشته مبدا اصلی واردات کشورمان شامل کشور چین با ۹ میلیارد و ۸۴۳ میلیون و ۵۹۵۱ دلار و پس از آن امارات متحده عربی با ۹ میلیارد و ۷۵۷ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۵۹۱ دلار و ترکیه با چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون و ۹۱ هزار و ۸۲ دلار هستند.

لطیفی گفت: نزدیک به ۵۰ درصد صادرات کشور در سال ۱۳۹۹، محصولات پتروشیمی و پایه نفتی، ۲۰ درصد محصولات معدنی و صنایع معدنی،۱۸ درصد نیز محصولات کشاورزی و صنایع غذایی، حدود ۱۰ درصدی کالاهای صنعتی و میعانات گازی و صنایع دستی با هم سهمی بیش از یک درصد بودند.

چگونه باید برای صادرات محصولات ایرانی خریدار خارجی پیدا کرد؟

مرکز بازرگانی فردوسی ارائه دهنده کاملترین بانک اطلاعاتی تجار و خریداران خارجی می باشد. بسته های بانک اطلاعاتی خریداران خارجی بر اساس نوع محصول و کشور مقصد صادرات تهیه شده است. کلیه خریداران خارجی معرفی شده در بسته های بانک اطلاعاتی خریداران خارجی، تجار و شرکتهای باسابقه و قابل اطمینان هستند. کارشناسان مرکز بازرگانی فردوسی با بررسی سطح توانگری و سوابق ثبت شده گمرکی، بهترین خریداران محصولات صادراتی ایرانی را شناسایی و معرفی می نماید.
خریداران معرفی شده، عموماً تجار و شرکتهای بین المللی و چندملیتی هستند که توانایی برقراری ارتباط تجاری همزمان با صدها تأمین کننده را دارند. لذا درصورتیکه محصول قابل ارائه شما کیفیت و شرایط مناسبی داشته باشد شانس فروش محصولات شما بسیار بالاست و در تماس بودن سایر تأمین کنندگان و رقبای شما با خریدار، تأثیری در فروش محصولات شما نخواهد داشت.

اطلاعات ارائه شده در این بسته شامل شماره تماس ها، آدرس، نشانی ایمیل، وبسایت و … است. شما می توانید از راههای گوناگون مانند ارسال پیام در واتساپ، تلگرام، ایمیل و یا تماس تلفنی با خریداران مذکور اقدام به معرفی محصولات خود و شروع ارتباط تجاری نمایید.

“برای خرید بانک اطلاعاتی خریداران خارجی برای صادرات محصولات ایرانی به لینک زیر مراجعه نمایید”

بانک اطلاعاتی خریداران خارجی 

لینک کوتاه این مقاله: ftce.ir/jrht6
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.