واردات برنج و چای از هند به ایران

واردات برنج و چای از هند به ایران، به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی به نقل از خبرگزاری ایلنا، حسین بامیری رایزن بازرگانی سابق ایران در هند اظهار کرد: بیشترین، بزرگترین و استراتژیکی‌ترین کالایی که هند به ایران صادر می‌کند برنج است. پس از آن ۶۷ درصد از چای کشور از هند وارد می‌شود و مقدار بالایی ادویه‌جات و موز و نارگیل هم از هند وارد می‌کنیم.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-واردات برنج و چای از هند به ایران

واردات برنج و چای از هند به ایران

وی افزود: تقریبا اغلب مواد غذایی و مواد اولیه تولید غذا از هند به ایران صادر می‌شود. هند بزرگترین صادرکننده غذا در دنیا است و ما هم به خاطر تحریم‌ها با وجود اینکه می‌توانیم مواد غذایی را از اروپا و کشورهای دیگر وارد کنیم اما به خاطر نزدیکی و به صرفه بودن، تجار ما به هند گرایش بیشتری دارند. در حالی که صادرات محصولات کشاورزی از اروپا به ایران منعی ندارد و موادغذایی، دارویی و تجهیزات پزشکی جزو تحریم‌ها محسوب نمی‌شود اما شرکت‌های اروپایی از همکاری با ایران سرباز می‌زنند.

وی گفت: شرکت‌های مواد غذایی هند رابطه‌ای با امریکا ندارد و به راحتی با ایران همکاری می‌کنند اما شرکت‌های اروپایی به خاطر ارتباط با امریکا و ترس از تبصره‌های تحریم از همکاری با ایران می‌ترسند.

 

 

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-واردات برنج و چای از هند به ایران

واردات برنج و چای از هند به ایران

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” واردات برنج و چای از هند به ایران ” با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/iBDah
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.