نشست هم اندیشی ویژه تجار و بازرگانان قشم

نشست هم اندیشی ویژه تجار و بازرگانان قشم، مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم از نشست هم اندیشی ویژه تجار و بازرگانان این منطقه با هدف بررسی مسائل خاص صادرات و واردات کالا خبر داد.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-تجار و بازرگانان قشم

تجار و بازرگانان قشم

به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی به نقل از خبرگزاری تینیوز؛ هرمز امیری اعلام کرد: این نشست با حضور حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف ارائه موضوعات مرتبط با صادرات و واردات کالای تجار و بازرگانان این منطقه روز سه شنبه چهارم دی ماه در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار خواهد شد.

مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر بررسی مسائل حوزه واردات مواد اولیه مورد نیاز واحدهای فعال در این جزیره، از تمامی تجار و بازرگانان فعال قشم دعوت کرد به صورت حداکثری در این نشست شرکت کنند.

وی اظهارامیدواری کرد که موضوعات این نشست به روند بهتر شدن حوزه صادرات کالاهای تولیدی قشم کمک کند و شاهد ارتقای سطح صادرات کالا از این منطقه آزاد به کشورهای خارجی باشیم.

جزیره قشم با یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران قرار دارد.

 

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” نشست هم اندیشی ویژه تجار و بازرگانان قشم ” با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/Zm1sC
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.