صادرات لباس کودک به اروپا

صادرات لباس کودک به اروپا ؛ یکی از پررونق ترین بازارهای پوشاک جهان در اروپا است. این مقاله به شما کمک می کند تا مهمترین الزامات موفقیت در بازار اروپا برای لباس کودک را درک کنید. نوع و طرح لباس به طور کلی بسیار مهم هستند. شما خریداران لباس کودک را در هر قسمت بازار پیدا خواهید کرد. با این حال ، توجه داشته باشید که ممکن است الزامات مختلفی در سبک و کیفیت در بین خریداران از کشورهای مختلف اتحادیه اروپا وجود داشته باشد.

صادرات لباس کودک به اروپا

صادرات لباس کودک به اروپا

اگر می خواهید لباس کودک را در بازار اروپا بفروشید ، باید چندین الزام را رعایت کنید ، برخی از آنها اجباری هستند ، خواه از نظر قانونی باشند یا نه. باقی شرایط اختیاری هستند ، اما رعایت آنها می تواند به شما یک مزیت رقابتی بدهد. برخی از الزامات فقط در برخی از بازارهای خاص اعمال می شود.

الزامات اجباری

اگر می خواهید لباس کودک را به اروپا صادر کنید ، چندین مورد قانونی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید ، از جمله شرایط مربوط به ایمنی محصول ، استفاده از مواد شیمیایی (REACH) ، کیفیت و برچسب زدن. بعلاوه ، بسیاری از خریداران شرایط و مقررات غیر قابل مذاکره ای را برای رعایت کلیه تأمین کنندگان خود ایجاد کرده اند. این الزامات توسط قانون لازم نیست ، اما هنوز اجباری است.

ایمنی محصول

هر نوع لباس کودک برای فروش در اتحادیه اروپا باید مطابق با دستورالعمل عمومی ایمنی محصول اتحادیه اروپا باشد ( GPSD: 2001/95 / EC ). کشورهای عضو اتحادیه اروپا بررسی می کنند که آیا محصول شما از نظر ایمنی قابل اجرا باشد.

اگر خریدار شما طرح محصول را تهیه کرده است ، مسئولیت اطمینان از استفاده قانونی آن برای مصرف کنندگان به عهده وی است. با این حال ، اگر شک دارید که آیا یک طرح با دستورالعمل عمومی ایمنی محصول اتحادیه اروپا مطابقت ندارد ، قبل از شروع مراحل تولید ، آن را با خریدار خود در میان بگذارید.

الزامات ویژه برای لباس کودک

اتحادیه اروپا استاندارد خاصی برای ایمنی لباس کودکان و نوزادان دارد . این استاندارد شامل الزاماتی برای اطمینان از قرار دادن بند ناف و بندهای طناب بر روی لباس برای نوزادان و کودکان تا ۱۴ سال است. این امر برای جلوگیری از خفگی و خطرات خفگی است.

نکات:

  • از بند و سیم در قسمت گردن لباس کودک استفاده نکنید.
  • از لوازم جانبی مانند دکمه هایی که ممکن است باز شوند و خطر خفگی ایجاد کنند استفاده نکنید.
  • آزمایش سیلندر قطعات کوچک را برای بررسی قطعات مجاز انجام دهید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الزامات ایمنی لباس کودکان و نوزادان ، سند راهنمای ۲۰۱۹ اتحادیه اروپا را بررسی کنید .

قیمت لباس کودک در بازار اروپا چقدر است؟

قیمت کارخانه محصول شما ، که در اصطلاح اصطلاحات صنعت مد ، قیمت FOB شماست (به صورت رایگان در هواپیما ) ، تحت تأثیر عوامل زیادی از جمله هزینه مواد ، نیروی انسانی ، باربری و حاشیه سود شما قرار دارد.

آموزش صفر تا صد صادرات در بسته جامع توانمندسازی صادرات (کلیک کنید)

چالش تولید پوشاک کودک بالا نگه داشتن بازده تولید است ، حتی اگر متوسط ​​مصرف پارچه ممکن است کمتر از لباس بزرگسال باشد و مقدار سفارش نیز کمتر باشد. به همین دلیل اکثر تولیدکنندگان موفق لباس کودک در به حداکثر رساندن کارایی و رقابت تخصص دارند.

قیمت گذاری خرده فروشی

قیمت خرده فروشی یک کالای لباس کودک به طور متوسط ​​چهار تا هشت برابر قیمت FOB است که به آن مارک گذاری خرده فروشی می گویند. به این ترتیب که قیمت FOB به طور متوسط ​​۱۲٫۵٪ -۲۵٪ قیمت خرده فروشی محصول است. موارد استثنایی وجود دارد. در بازار بودجه ، برخی از زنجیره های بزرگ خرده فروشی اروپایی ممکن است محصولات را فقط با دو برابر قیمت FOB بفروشند. خرده فروشان قیمت FOB را چهار تا هشت بار مشخص می کنند ، زیرا آنها باید هزینه های واردات ، حمل و نقل ، اجاره ، بازاریابی ، هزینه های اضافی ، نگهداری سهام ، مارک گذاری ، مالیات بر ارزش افزوده (از ۱۵ تا ۲۷ درصد در کشورهای اتحادیه اروپا) را از جمله هزینه های دیگر حساب کنند.

طبق مقایسه قیمت خرده فروشی پوشاک در سال ۲۰۱۸ توسط یوروستات ، فرانسه با ۱۰۹٫۹ امتیاز نسبت به میانگین ۱۰۰ اروپا در اروپا ، بالاترین سطح قیمت را در بین شش کشور برتر وارد کننده پوشاک و کفش دارد ، پس از آن بلژیک (۱۰۶٫۴) ، هلند (۱۰۶٫۳) ، ایتالیا (۱۰۱٫۱) ، آلمان (۹۹٫۱) ، انگلیس (۹۲٫۷) و اسپانیا (۹۲).

توجه داشته باشید که مارک ها و خرده فروشی هایی که در چندین کشور اروپایی به فروش می رسند معمولاً قیمت ها را مساوی نگه می دارند یا فقط کمی از قیمت خرده فروشی استاندارد منحرف می شوند. قیمت لباس های بچه های بزرگتر از بچه های کوچکتر و نوزادان بیشتر است. برخی از خرده فروشان حتی یک سیستم قیمت گذاری طبقه ای برای اندازه های بزرگتر در همان گروه سنی برای همان محصول دارند.

تجارت آنلاین ، بخش بودجه ای قوی و رقابت شدید باعث شده مصرف کنندگان در اروپا به قیمت های پایین عادت کنند. تمرکز بر پایداری و هزینه های بالاتر تولید ، تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و خریداران را تحت فشار شدید قیمت قرار داده است.

پیش بینی می شود به لطف افزایش کارایی ، اتوماسیون و روند تغییر تولید به کشورهای با دستمزد پایین ، قیمت ها در سه سال آینده ثابت بمانند. انتظار می رود این روند ، همراه با افزایش میانگین سن جمعیت و در نتیجه کاهش تقاضا برای لباس کودک ، مقادیر متوسط ​​سفارش را کاهش دهد و بخشی از تولید را به سمت کشورهای ساحلی منتقل کند که می توانند بیشترین انعطاف را داشته باشند.

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/b5c99
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.