شکر از لیست کالاهای مشمول ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شد

شکر از لیست کالاهای مشمول ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شد، براساس تصمیمات وزارت صمت، شکر از گروه ۱ به گروه ۲ کالاهای وارداتی تغییر کرد و از این به بعد با ارز نیمایی وارد خواهد شد.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-کالاهای مشمول ارز ۴۲۰۰

کالاهای مشمول ارز ۴۲۰۰

به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی، مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صمت در نامه‌ای خطاب به مدیرکل عملیات و تعهدات ارزی بانک مرکزی با اعلام این خبر گفته است: مستدعی است کلیه ثبت‌ سفارشات معرفی شده شکر که تاکنون ارز دریافت ننموده‌اند ابطال و از فهرست ابطال تخصیص ارز بانکی حذف شود.

به گزارش مرکز بازرگانی فردوسی، حدود یک ماه پیش عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از شکر و برنج خبر داده بود. یک هفته پس از آن مسئولان وزارت صمت این موضوع را رد کردند. همان زمان هم سرپرست وزارت جهاد اعلام کرد که تصمیم حذف ۴۲۰۰ تومانی در دولت قطعی شده اما در مورد برنج بحث وجود دارد.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-کالاهای مشمول ارز ۴۲۰۰

کالاهای مشمول ارز ۴۲۰۰

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” شکر از لیست کالاهای مشمول ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شد “ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/Xtasj
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.