شرایط ترخیص کالاهای گروه ۴؛ کالاهای لوکس و مصرفی

شرایط ترخیص کالاهای گروه ۴؛ کالاهای لوکس و مصرفی، هیات دولت مصوب کرد کالاهای گروه ۴ که مصرفی و لوکس هستند با داشتن ثبت سفارش و یا قبض انبار تا مورخ ۳۱ اردیبهشت می‌توانند از گمرکات ترخیص شوند.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-شرایط ترخیص کالاهای گروه 4

شرایط ترخیص کالاهای گروه ۴

شرایط ترخیص کالاهای گروه ۴؛ کالاهای لوکس و مصرفی

هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی با ویرایش یا تمدید ثبت سفارش تا پایان سال کنونی برای اظهار برخی کالاها موافقت کرد.

بر این اساس، ویرایش یا تمدید ثبت سفارش تا پایان سال ۱۳۹۸ برای اظهار کالاهای گروه چهار (به استثنای خودرو) که تا قبل از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ دارای ثبت سفارش وزارت صمت، بارنامه و قبض انبار اماکن گمرکی، مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی باشند به صورت بدون انتقال ارز و از محل آیین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات و ارز متقاضی با تأیید منشأ ارز از سوی بانک مرکزی بلامانع است.

هم‌چنین، ترخیص این کالاها با پرداخت حقوق گمرکی و دو برابر سود بازرگانی بلامانع است.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-شرایط ترخیص کالاهای گروه 4

شرایط ترخیص کالاهای گروه ۴

به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی، گمرک ایران پیش‌تر در نامه‌ای اعلام کرده بود بالغ بر ۶۰ میلیون دلار کالای گروه ۴ در گمرکات رسوب کرده که عمده آنها لوازم ارایشی و بهداشتی (ژل تزریقی زیبایی) و پوشاک و سایر اقلام است.

 

 

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” شرایط ترخیص کالاهای گروه ۴؛ کالاهای لوکس و مصرفی “ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/9Pbs6
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.