سوریه جهت تسهیل تجارت با ایران در تلاش است

سوریه جهت تسهیل تجارت با ایران در تلاش است، رئیس اتاق صنعت سوریه با بیان اینکه سوریه در مرحله بازسازی به کالاهای ایران از جمله سیمان و آهن نیازمند است، گفت: مسئولان سوریه تمام تلاش خود را برای تسهیل تجارت با ایران و کاهش تعرفه‌ها انجام می‌دهند.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-تجارت

تجارت

سوریه جهت تسهیل تجارت با ایران در تلاش است

به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی، سامر الدبس، در همایش تجاری ایران و سوریه که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: اتاق‌های بازرگانی و صنایع دو کشور موظفند روابط بین بخش‌های خصوصی را تا سطح روابط سیاسی دو کشور ارتقا دهند.

وی با تاکید بر اینکه بی‌اطلاعی بخش‌های خصوصی ایران وسوریه نقطه ضعف در روابط اقتصادی دو کشور به شمار می‌رود، افزود: مسئولان سوریه تمام تلاش خود را برای تسهیل انتقال کالاهای ایرانی به این کشور انجام می‌دهند و  پیگیر خواهند شد تا تعرفه بالا برای کالاهای ایرانی برداشته شود.

رئیس اتاق صنعت سوریه با بیان اینکه امروز سوریه وارد مرحله بازسازی شده است، گفت: این کشور نیاز فراوانی به انواع محصولات ساختمانی از جمله سیمان، آهن و همچنین برق دارد که بخش خصوصی ایران با شناسایی این نیازها می‌تواند به ما کمک کند.

الدبس با بیان اینکه با ایجاد نمایشگاهی می‌توان برای آشنایی تجار ایران با طرف سوری اقدام شود،  اظهار داشت:  تجار ایرانی می‌توانند از طریق این کشور برای صادرات کالا به کشورهای دیگر اقدام کنند و کالاهای خود را به سوریه انتقال دهند.

رئیس اتاق صنعت سوریه گفت: ایران و سوریه از اعمال تحریم‌های ظالمانه رنج می‌برند، اما  در این وضعیت هم می‌توانند به هم کمک کنند.

 

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” سوریه جهت تسهیل تجارت با ایران در تلاش است ” با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/3EsWS
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.