بخشنامه نحوه بازگشت ارز صادرات ابلاغ شد

بخشنامه نحوه بازگشت ارز صادرات ابلاغ شد، مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات با ارسال نامه‌ای به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، بخشنامه نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات را ابلاغ کرد.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-ارز صادرات

ارز صادرات

بخشنامه نحوه بازگشت ارز صادرات ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی، سید مهدی نیازی با ارسال نامه‌ای به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت ۳۱ استان و جنوب استان کرمان با موضوع (بسته سیاستی نحوه برگشت ارز حاصل از صادرات در سال ۹۸ و نحوه رفع تعهد ارزی سال ۹۷ صادرکنندگان) نحوه بازگشت ارز صادرات را ابلاغ کرد.

در این نامه خطاب به سازمان صنعت، معدن وتجارت ۳۱ استان و جنوب استان کرمان با موضوع بسته سیاستی نحوه برگشت ارز حاصل از صادرات در سال ۹۸ و نحوه رفع تعهد ارزی سال ۹۷ صادرکنندگان آمده است:

با سلام و احترام؛

به پیوست تصویرنامه شماره ۹۷.۹۸.۶۵۶۹۴ مورخ ۱۳۹۸/۲/۳۱ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص بسته سیاستی نحوه برگشت ارز حاصل از صادرات در سال ۹۸ و نحوه رفع تعهد ارزی سال ۹۷ صادرکنندگان ارسال می‌گردد. خواهشمند است مراتب را یادداشت و به متقاضایان اطلاع‌رسانی گردد.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-ارز صادرات

ارز صادرات

 

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” بخشنامه نحوه بازگشت ارز صادرات ابلاغ شد ” با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/EXvaD
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.