عملکرد صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی در سال ۹۷

عملکرد صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی در سال ۹۷، میزان صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ به لحاظ ارزشی ۴ درصد کاهش و به لحاظ وزنی ۲ درصد افزایش داشته است.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی

صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی

عملکرد صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی در سال ۹۷

به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی، در ۱۲ ماهه سال ۱۳۹۷ در مجموع ۵۵۶ هزار تن خشکبار به ارزش ۱۱۲۸ میلیون دلار صادر شد که این میزان صادرات با توجه به ۵۲۱ هزار تن صادرات در ۱۲ ماهه سال ۹۶ به ارزش ۱۷۱۱ میلیون دلار ۳۱ درصد به لحاظ ارزشی کاهش اما به لحاظ وزنی ۷ درصد رشد یافته است.

در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۷ میزان صادرات لبنیات ۲۹۱ هزار تن به ارزش ۴۳۷ میلیون دلار بوده ه با توجه به صادرات این محصول در سال ۹۶ به ارزش ۵۱۷ میلیون دلار و به وزن ۳۲۶ هزار تن به لحاظ ارزشی ۱۶ درصد و به لحاظ وزنی ۱۱ درصد کاهش داشته است.

این خبر می‌افزاید: در مجموع محصولات کشاورزی و صنایع تبدیل طی ۱۲ ماهه سال ۱۳۹۷ به لحاظ ارزشی ۶۱۰۶ میلیون دلار و به لحاظ وزنی ۶۹۴۴ هزار تن بوده است.

همچنین عملکرد صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیل طی ۱۲ ماهه سال ۱۳۹۶ به لحاظ ارزشی ۶۳۴۹ میلیون دلار و به لحاظ وزنی ۶۸۱۸ هزار تن بوده که مقایسه این ارقام نشان می‌دهد ارزش صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیل در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶، ۴ درصد کاهش و به لحاظ وزنی ۲ درصد افزایش داشته است.

 

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی

صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی

اگر شما هم میخواهید در حوزه ی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی فعالیت داشته باشید و درآمد دلاری کسب کنید اما نمیدانید از کجا شروع کنید، چگونه مشتری و خریدار خارجی پیدا کنید، نحوه ی مکاتبات بازرگانی و عقد قراردادهای تجاری را نمی دانید حتما بسته مشاوره صادرات صمتا ( صادرات محصول تولید ایران ) را تهیه نمایید. شما بی شک با در دست داشتن این بسته مشاوره می توانید به یک صادرکننده موفق تبدیل شوید.

 

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” عملکرد صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی در سال ۹۷ “ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/8keyH
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.