کاهش نرخ ارزهای عمده در بازار

کاهش نرخ ارزهای عمده در بازار.  به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی بازار ارز در ظهر روز سه شنبه مورخ ۱۴ اسفندماه سال ۹۷ شاهد کاهش نرخ ارزهای عمده بود به شکلی که بهای هر اسکناس دلار آمریکا به ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان و هر یورو به ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان در صرافی های بانکی رسید.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-نرخ ارز

نرخ ارز

کاهش نرخ ارزهای عمده در بازار

به گزارش مرکز بازرگانی فردوسی، میانگین فروش هر اسکناس یورو در سامانه سنا دیروز ۱۵ هزار و ۶۴ تومان و هر دلار ۱۲ هزار و ۹۶۸ تومان بود؛ در سامانه نیما نیز حواله هر یورو به طور متوسط ۱۰ هزار و ۸۹۶ تومان و هر دلار هشت هزار و ۸۵۲ تومان فروخته شد.
بر این مبنا و با توجه به کاهش جهانی هر اونس طلا و رسیدن به قیمت ۱۲۸۴ دلار و ۷۳ سنت، بهای هر مثقال طلا در بازار تهران یک میلیون و ۷۷۸ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۴۱۰ هزار و ۴۵۱ تومان نرخ گذاری شد.
امروز در بازار طلا هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۴۶۸ هزار تومان، هر نیم سکه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و هر ربع سکه یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان فروخته شد و بهای سکه گرمی به ۸۳۰ هزار تومان رسید.

 

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” کاهش نرخ ارزهای عمده در بازار ” با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/iKiN3
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.