روند صادرات کالا به عراق صعودی شد

روند صادرات کالا به عراق صعودی شد، به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: روند صادرات کالا به عراق در دی ماه سال‌جاری نشان از بهبود وضعیت صادرات کالا به این کشور دارد.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-صادرات کالا به عراق

صادرات کالا به عراق

روند صادرات کالا به عراق صعودی شد

سیدحمید حسینی هم در این خصوص اعلام کرد: طی ۹ ماهه امسال بیش از ۶میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار کالا به عراق صادر شده و روند صادرات کالا به کشور مزبور مشابه سال گذشته ادامه دارد.
وی با بیان اینکه طی ۶ ماه نخست سال‌جاری روند صادرات کالا به عراق وضعیت بهتری داشت، اظهار کرد: میزان صادرات کالا به این کشور در ماه‌های مهر و آبان امسال به‌دلیل فرا رسیدن اربعین حسینی و تظاهرات و ناآرامی‌های عراق به ۵۰۰ میلیون دلار کاهش یافته اما در آذرماه امسال صادرات کالا به کشور مزبور دوباره روندی صعودی به خود گرفت.

دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق از انجام اقدام‌هایی در اتاق مشترک ایران و عراق خبر داد و گفت: از جمله این اقدام‌ها تمرکز بر اقلیم کردستان عراق بوده است. وی ضمن اشاره به اینکه اقلیم کردستان عراق با داشتن چهار استان جمعیت ۵ میلیون نفری را در دل خود جای داده است، ادامه داد: اقلیم مدنظر دارای درآمد سرانه ۷ هزار دلاری بوده که بیشتر از درآمد سرانه عراق است.

 

اگر شما هم میخواهید در حوزه ی صادرات کالا به عراق فعالیت داشته باشید و درآمد دلاری کسب کنید اما نمیدانید از کجا شروع کنید، چگونه مشتری و خریدار خارجی پیدا کنید، نحوه ی مکاتبات بازرگانی و عقد قراردادهای تجاری را نمی دانید حتما بسته مشاوره صادرات صمتا ( صادرات محصول تولید ایران ) را تهیه نمایید. شما بی شک با در دست داشتن این بسته مشاوره می توانید به یک صادرکننده موفق تبدیل شوید.

 

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” روند صادرات کالا به عراق صعودی شد “ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/yJ8ra
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.