استانداردهای زعفران ایران توسط اروپا تایید شد

استانداردهای زعفران ایران توسط اروپا تایید شد، به گزارش روابط عمومی مرکز بازرگانی فردوسی با عرضه زعفران در بورس کالا، اروپایی ها پذیرفتن که زعفران عرضه شده ایران از استاندارد بالایی برخوردار می باشد و مبنای نرخ مورد قبول اروپایی ها قیمت های بورس شد.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-زعفران ایران

زعفران ایران

استانداردهای زعفران ایران توسط اروپا تایید شد

به گفته بک فعال با سابقه بازار زعفران: با واقعی شدن قیمت زعفران و تبدیل آن به نرخ جهانی ، در تلاش برای به راه اندازی یک انبار مورد تایید در بلژیک هستیم تا محصول زعفران تایید شده در بورس کالا به این انبار انتقال دهیم و با تحویل در اروپا و به صورت یورویی معاملات انجام پذیرد.

وی افزود : قصد داریم تا این انبار را تا پایان سال به فهرست انبار های موجود بورس اضافه کنیم و زعفران به صورت مستقیم به اروپا صادر شود.
به گفته این فعال قدیمی و با سابقه در مورد قیمت زعفران در بورس با توجه به کیفیت بالا و رعایت استاندارد های مناسبی که توسط بورس تعیین می شود ، قیمت های بورس مورد تاکید اروپایی شده است.
وی ادامه داد: در انجام معاملات در بورس کالا طی ماه های گذشته ، در اسپانیا نیز ملاک معاملات و قیمت ها، همان قیمت های موجود در بورس کالا می باشد و در تلاش هستیم با راه اندازی انبار استاندارد، محصول استاندارد به مشتریان اروپایی تحویل دهیم.
این فعال بازار زعفران در انتها افزود: کشاورزان در این معاملات فعال هستند و بسیاری از کشاورزان مدیریت عرضه و تقاضای بورس را به عهده گرفتند. با آموزش و ترغیب کشاورزان برای استاندارد سازی زعفران توسط بورس، کیفیت زعفران افزایش پیدا کرده است و هم ملاک استانداردی برای بازار های خارجی و اروپا شده است به صورتی که امروزه بازار اروپا شاخص های استاندارد خود را از بازار بورس ایران کسب می کند.

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ” استانداردهای زعفران ایران توسط اروپا تایید شد ” با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/VDRfd
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.