قوانین صادرات زعفران به دبی

قوانین صادرات زعفران به دبی، زعفران يکي از مرغوب ترين و با ارزش ترين توليدات کشور ما مي ­باشد که در سرتاسر جهان مشتری دارد. زعفران به طلاي سرخ نيز معروف است و در بسياري از استان هاي کشور مخصوصا استان های شرقي توليد و بخشی از آن صادر می ­شود. مصارف خوراکی و دارویی این محصول، سبب شده تا مورد توجه بسیاری از مردم جهان قرار گیرد، ایران در تولید محصول زعفران نه تنها مزیت نسبی بلکه از مزیت مطلق هم برخوردار می باشد. در ادامه با مرکز بازرگانی فردوسی همراه باشید.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-صادرات زعفران به دبی

صادرات زعفران به دبی

مرغوب ترین زعفران در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی و در نزدیکی مرز افغانستان تولید می‌شود. اما در استان‌های اصفهان، فارس، کرمان و مرکزی نیز رواج دارد.

امارات متحده عربی ( دبی ) از بزرگترین خریدارن زعفران ایران می باشد. قیمت زعفران در امارات چندین برابر قیمت در ایران است.

تعیین قیمت زعفران بستگی به نوع، کیفیت، بسته بندی زعفران و همچنین توافق بین فروشنده و خریدار دارد.

با توجه به بالا رفتن قیمت زعفران هم اکنون زعفران ایران با کیفیت پایین تر و ارزان از طریق دبی وارد بازارهای اتحادیه اروپا می شود.

کاهش کیفیت زعفران ایران در دبی به میزان استانداردهای جهانی و مورد قبول بازارهای اتحادیه اروپا است.

اما میزان رنگ دهی و کیفیت زعفران درجه یک ایرانی معادل ۲۲۰ تا ۲۲۵ نانومتراست که این میزان در دبی به ۱۵۰ نانومتر تقلیل می یابد.

 

قوانین صادرات زعفران به دبی

صادرات زعفران به دبی قوانین و شرایط خاص خود را دارد. قوانین فعلی در حال حاضر در مورد صادرات زعفران به شرح ذیل می باشد.

خرید و بسته بندی زعفران
دریافت گواهی استاندارد
دریافت گواهی بهداشت دامی نباتات
ارائه کارت بازرگانی
ارائه مجوز صدور زعفران

 

زعفرانی که صادر می شود باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

زعفران صادراتی علاوه بر داشتن خوشرنگ بودن، درشتی و ضخامت کلاله ها، سالم و شکسته نبودن، میزان عطر و بوی زعفران که از پارامترهای فیزیکی است.

باید پارمترهای شیمایی که درصد رطوبت و میزان قدرت رنگ دهی زعفران است را داشته باشد.

نکته ی قابل توجه در زعفران صادراتی ایران وجود مقدار بسیار کم سافرانال، در مقایسه با دیگر زعفران‌های موجود در بازار دنیا است.

بسته مشاوره صادرات صمتا

اگر شما هم میخواهید در حوزه ی صادرات زعفران به امارات فعالیت داشته باشید و درآمد دلاری کسب کنید اما نمیدانید از کجا شروع کنید، چگونه مشتری و خریدار خارجی پیدا کنید، نحوه ی مکاتبات بازرگانی و عقد قراردادهای تجاری را نمی دانید حتما بسته مشاوره صادرات صمتا ( صادرات محصول تولید ایران ) را تهیه نمایید. شما بی شک با در دست داشتن این بسته مشاوره می توانید به یک صادرکننده موفق تبدیل شوید.

 

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین مشاور جامع صادراتی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع ”  قوانین صادرات زعفران به دبی ” با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

لینک کوتاه این صفحه: ftce.ir/X0UpP
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.