صادرات کیک و شیرینی + معرفی ۱۹۰۳ خریدار خارجی

صادرات کیک و شیرینی + معرفی ۱۹۰۳ خریدار خارجی. کیک و شیرینی از جمله محصولات پر مصرف در بازارهای جهانی هستند و برندهای ایرانی نسبتا توانسته اند حضور پررنگی در صادرات این محصول داشته باشند ولی پتانسیل صادراتی محصول کیک و شیرینی به شدت زیاد است و هنوز تجار ایرانی نتوانسته اند از تمام ظرفیت های صادراتی موجود برای این محصول استفاده نمایند در ادامه با مرکز بازرگانی فردوسی همراه باشید تا صادرات کیک و شیرینی را بررسی نماییم و ۱۹۰۳ خریدار خارجی این محصول را در سراسر دنیا به شما معرفی نماییم.

مرکز بازرگانی فردوسی-ferdowsi trading center-صادرات کیک و شیرینی

صادرات کیک و شیرینی

صادرات کیک و شیرینی + معرفی ۱۹۰۳ خریدار خارجی

شیرینی (Pastry) در گمرک جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره ۱۷۰۴ شناخته می شود. صادرات کیک و شیرینی شامل انواع کیک ، کلوچه ، بیسکویت ، ویفر، شکلات ، آبنبات، غلات حجیم شده، فراورده های کاکائویی، آدامس، تافی، فراورده های حاصل از دانه کاکائو می شوند که مقاصد صادراتی آن، عمدتاً کشورهای حوزه خلیج فارس، آسیای میانه، اروپای شرقی و برخی از کشورهای غربی هستند.

بررسی وضعیت تولید کیک و شیرینی

در مورد وضعیت تولید محصول کیک و شیرینی باید گفت در طی ۱۰ سال اخیر تولید این محصول رشد خیلی خوبی داشته و تولید کنندگان طیف گسترده ای از محصولات کیک و شیرینی را تولید می کنند و در حال حاضر از نظر کمی و کیفی به در حال حاضر به جایگاهی رسیده ایم که می توانیم به راحتی با اکثر کشورهای دنیا رقابت کنیم.

مزایای صادرات کیک و شیرینی

صادرات کالا به خارج از مرزهای کشور می تواند تجارت شما را تغییر دهد. مانند هر تغییر اساسی در نحوه تجارت ، خطرات و همچنین مزایایی در تجارت از طریق صادرات کالا وجود دارد که به عنوان یک صاحب کسب و کار باید در نظر بگیرید . قبل از شروع به ارسال کالا به بازارهای خارج از کشور باید همه ی جوانب را در نظر بگیرید .
تولیدکنندگان و تاجران کالا از طریق صادرات کیک میتوانند بازارهای خود را به میزان قابل توجهی گسترش دهند و وابستگی کمتری به یک بازار خاص داشته باشند و در روزهایی که ممکن است بعضی بازارها از رونق خارج شوند هدفشان را روی بازارهای دیگر متمرکز کنند. یکی دیگر از مزایای صادرات کیک و شیرینی، تولید بیشتر است که می تواند منجر به صرفه اقتصادی بزرگتر و حاشیه بهتر شود . یکی از نکات قابل توجه اختصاص بودجه بیشتر به تحقیق و توسعه می باشد زیرا می توانید محصولات موجود را متناسب با بازارهای جدید تغییر دهید. صادرات کیک و شیرینی به کشورهای همسایه علاوه بر ایران توسط کشورهای دیگر از جمله ترکیه نیز انجام می شود تولیدکنندگان این کشور با شناسایی دقیق نیازهای بازارهای مبدا جز صادرکنندگان بزرگ محسوب می شوند . تولید کنندگان کیک و شیرینی جهت صادرات این محصول باید با ارتقا کیفیت ، منطبق بر بازارهای جهانی جایگاه خود را در صادرات حفظ نمایند.

نکات مهم در صادرات کیک و شیرینی

با گسترش صادرات کیک و شیرینی به کشورهای دیگر نباید تمرکز خود را روی بازارهای داخلی از دست داد و کیفیت تولیدات برای بازارهای داخل و خارج از کشور باید حفظ شود .
قوانین صادرات از کشور و همچنین کشور مبدا را به صورت دقیق بررسی کرده و در صادرات مواد غذایی مانند صادرات کیک و شیرینی علاوه بر قوانین غذا و داروی کشور خودمان قوانین کشور مبدا را نیز در نظر بگیریم . تولید کننده باید روابط خود را با نمایندگان خود در کشور مبدا حفظ کند و از نظر کیفیت و سایر مسائل تولید از جمله بسته بندی نظرات آن ها را در نظر بگیرد.
بازرگانان همواره باید نگاه متفاوتی به بازارهای جدید داشته باشند و در گام اول تمام جوانب بازار جدید را بسنجند و نکات مربوطه را با تولید کننده در میان بگذارند.

صادرات کیک و شیرینی به ۶۵ کشور جهان

در کشورمان ایران بیش از ۱۰۰ تولید کننده کیک، کلوچه و بیسکوئیت وجود دارد . با توجه به مصرف بالای این کالاها در کل دنیا و همچنین ایران همواره این صنعت مورد توجه تولید کنندگان داخلی می باشد. بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی گمرک، ایران برای محصول کیک و شیرینی به ۶۵ کشور دنیا از جمله عراق، افغانستان، قطر و … صادرات دارد . کیفیت بالای تولیدات کیک و شیرینی در ایران و سخت گیری به جای سازمان غذا و دارو بر سلامت محصولات غذایی باعث شده کیک و شیرینی های تولید داخلی جایگاه خود را در بازارهای جهانی بدست آورند.

صادرات کیک به عراق

یکی از کشورهای بزرگ و مهم در همسایگی ایران کشور عراق می باشد. از دیرباز روابط تجاری میان دو کشور همسایه ایران و عراق از رونق خاصی برخوردار بوده است. اشتراکات مذهبی نیز باعث شده سالانه تعداد زیادی از زائران ایرانی به زیارت امکان متبرکه کشور عراق روانه شوند، همچنین عراقیان زیادی هرساله جهت سفرهای زیارتی و سیاحتی به ایران سفر کنند. بررسی بازارها و شناسایی سلیقه و ذائقه کشور مقصد اولین قدم در صادرات کالا و به صورت ویژه صادرات کیک به خارج از کشور می باشد. بر اساس تحقیقات صورت کیک و شیرینی یکی از کالاهای پرمصرف در بازارهای این کشور می باشد . صادرات کیک علاوه بر صرفه اقتصادی برای تولید کننده و در نهایت برای کل کشور باعث گسترده شدن روابط تجاری و تامین کالای بازارهای هردو کشور خواهد شد.

چگونه برای صادارت کیک و شیرینی خریدار خارجی پیدا کنم؟

مرکز بازرگانی فردوسی ارائه دهنده جامعترین پکیج های بانک اطلاعاتی مشتریان خارجی و خریداران محصولات صادراتی ایران می باشد. در بانکهای اطلاعاتی جامع، اطلاعات توانمندترین خریداران خارجی هر محصول به تقکیک کشورهای مختلف دنیا گنجانیده شده است. که برقراری ارتباط تجاری و فروش محصول به حتی ۱۰% از مشتریان معرفی شده در پکیج می تواند سود سرشار و درآمد دلاری صادراتی برای شما داشته باشد.

اگر جهت صادرات کیک و شیرینی به دنبال اطلاعات خریداران خارجی هستید می توانید از پکیج جامع ۱۹۰۳ خریدار خارجی کیک و شیرینی مرکز بازرگانی فردوسی استفاده نمایید. کلیه خریداران معرفی شده در این پکیج ها، شرکت ها و تجار خارجی معتبر می باشند که سوابق گمرکی و تجاری و سطح توانگری آنها به دقت مورد بررسی قرار گرفته است. شما میتوانید با خرید لیست مشتریان خارجی و ارسال پیام/ایمیل به زبان انگلیسی به این خریداران، محصولات خود را معرفی کرده و تجارت صادراتی خود را آغاز نمایید.

لینک کوتاه این مقاله: ftce.ir/xnez6
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.