صادرات میوه به اروپا | ۸ نکته طلایی صادرات میوه

صادرات میوه به اروپا ، به طور متوسط ​​حدود ۷۵٪ از کل میوه و سبزیجات تازه در اروپا توسط سوپر مارکت ها به فروش می رسد. سهم سوپر مارکت ها حتی در اروپای شمالی و غربی حتی بیشتر است اما در کشورهای اروپای جنوبی کمتر است.

اکثریت قریب به اتفاق این سوپر مارکت ها متعلق به زنجیره های خرده فروشی هستند ، که محصولات خود را از تعداد محدودی واردکنندگان خریداری می کنند. صادرات میوه فرایندی پورسود است و در نتیجه هر روز بر تعداد صادرکنندگان میوه به اروپا افزوده می شود. این موضوع باعث می شود کار شما برای پیدا کردن (و نگهداری) خریدار ، کاری دشوار باشد. این نکات را دنبال کنید تا به شما در یافتن خریداران بالقوه خود کمک کند.

صادرات میوه به اروپا

صادرات میوه به اروپا

در صادرات میوه حرفه ای و آماده باشید

بخش میوه و سبزیجات تازه اروپا یک بخش پویا است که پر از فرصت های جدید است. هنگام جستجوی خریداران بالقوه ، باید آمادگی خوبی داشته باشید. نقاط قوت و ضعف خود را بدانید. اطمینان حاصل کنید که خریداران بالقوه خود را قبل از تماس با آنها می شناسید. علاوه بر این ، انجام کار در اروپا نیاز به یک نگرش فعالانه دارد. شما باید حرفه ای باشید و تمام تلاش خود را انجام دهید تا خواسته های آنها را برآورده کنید. خریدار شما انتظار مهارت های ارتباطی خوبی و پاسخ سریع را دارد. خریداران اروپایی انتظار برقراری ارتباط روشن و مستقیم ۲۴/۷ دارند. خریداران همچنین می خواهند درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. یک وب سایت آموزنده می تواند کمک کننده باشد.

  • مهارت های ارتباطی و زبانی خوبی ایجاد کرده و فعال باشید.
  • تحقیقات مربوط به بازار را در مورد محصولات ، بازارها و کانالهای خود انجام دهید.
  • از مطالعات بازار از سازمانهای پشتیبانی تجاری در کشور خود استفاده کنید.
  • حتماً یک وب سایت جذاب و به روز داشته باشید. از وب سایت خود برای برقراری ارتباط در مورد مجموعه ، گواهینامه ها ، شیوه های خوب کشاورزی و خدمات بین المللی استفاده کنید

تماس با ارگان های صادراتی

سازمانهای پشتیبانی تجاری در کشور شما قادر خواهند بود اطلاعات مربوط به بخش خود را در اختیار شما قرار دهند. برخی از آنها همچنین می توانند در مورد بازار هدف خود در اروپا اطلاعاتی را به شما ارائه دهند.

  • با سازمانهای پشتیبانی تجاری در کشور خود تماس بگیرید.
  • درخواست دسترسی به بانکهای اطلاعاتی خریداران در اروپا.
  • اطلاعات مربوط به بخش مربوط را که توسط سازمانهای پشتیبانی تجاری منتشر شده است مطالعه کنید
صادرات میوه به اروپا

صادرات میوه به اروپا

از کاتالوگ های آنلاین استفاده کنید

منبع خوبی از اطلاعات در مورد واردکنندگان حرفه ای در اروپا ، کاتالوگ های غرفه داران آنلاین است. این کاتلوگ ها توسط نمایشگاههای صنفی در سراسر جهان منتشر می شوند. اصلی ترین نمایشگاه های تجاری در بخش میوه و تره بار تازه عبارتند از: Fruit Logistica در برلین ، آلمان و Fruit Attraction در مادرید ، اسپانیا.

این کاتالوگ های آنلاین دارای موتورهای جستجو هستند که می توانید از آنها برای یافتن خریداران در هر گروه یا محصول استفاده کنید. آنها اطلاعات مرتبط از جمله وب سایت های خریداران و اطلاعات تماس را ارائه می دهند.

  • به دنبال واردکنندگان شرکت کننده در نمایشگاه های بزرگ تجاری باشید. آنها بطور کلی شرکت های بزرگتر و حرفه ای تری هستند که ارزش هدف گذاری دارند.
  • به دنبال فروشگاه های نمایشگاه های آنلاین نمایشگاه های بزرگ تجاری مانند: Fruit Logistica در برلین ، آلمان و Fruit Attraction در مادرید ، اسپانیا باشید.
  • جستجو بر اساس محصول یا گروه محصول.
  • اطلاعات مربوطه مانند وب سایت ها و اطلاعات تماس را ذخیره کرده و یک بانک اطلاعاتی با مخاطبین خریدار مفید ایجاد کنید.
  • در نمایشگاه های تجاری به شرکت های ذیربط مراجعه کنید و یا از طریق ایمیل یا تلفن از طریق تماس با آنها تماس بگیرید

از نمایشگاه های تجاری بازدید کنید

از نمایشگاه های تجاری مانند Fruit Logistica در برلین و Fruit Attraction در مادرید یا نمایشگاه های دیگر در پاریس ، لندن و ورشو بازدید کنید. این امکان را به شما می دهد تا ارتباط مستقیمی با واردکنندگان مختلف داشته باشید.

همچنین فرصتی عالی برای یافتن اطلاعات پیش زمینه در بازار (های) هدف جدید شما و ارائه شرکت خود به طور مستقیم به مشتریان بالقوه شما است.

این به وضوح به معنای این است که هزینه های خود را کاهش می دهید. با این حال ، شما یک دید ارزشمند از چشم اندازهای تجاری را در یک مکان پیدا خواهید کرد. این باعث می شود بتوانید تجارت پرسودی را آغاز کنید.

صادرات میوه به اروپا

صادرات میوه به اروپا

برای صادرات میوه در اینترنت به دنبال خریدار باشید

در حوزه صادرات میوه به اروپا، سایت های بسیاری به شما امکان ارائه محصولات و جستجوی خریدار را می دهند. لیست زیر مهمترین سایتهای مورد استفاده در این حوزه می باشد:

Freshplaza.com (انگلیسی) و Freshplaza.es (اسپانیایی) – سایت خبری محصولات تازه میوه – صادرات میوه به اروپا

Freshfruitportal.com – یک سایت خبری برای محصولات تازه به زبان انگلیسی و اسپانیایی – صادرات میوه به اروپا

Organic-bio.com – بانک اطلاعاتی شرکت برای محصولات ارگانیک – صادرات میوه ارگانیک به اروپا

Rungismarket.com – بازار عمده فروشی و واردات در پاریس ، فرانسه – صادرات میوه به فرانسه

Mercamadrid.es – بازار عمده فروشی و وارداتی در مادرید ، اسپانیا – صادرات میوه به اسپانیا

Mercabarna.es – بازار عمده فروشی و وارداتی در بارسلون ، اسپانیا – صادرات میوه به اسپانیا

Fruitrop.com – سایت خبری بازار میوه – صادرات میوه به اروپا

یافتن خریدار واقعی محصولات میوه کاری تخصصی و دشوار می باشد. شما می توانید با استفاده از بسته جامع صمتا، شناسایی خریداران واقعی محصول خود را به ما بسپارید و تجارتی پرسود را تجربه کنید.

بسته مشاوره صادرات صمتا

در برنامه های پشتیبانی اروپا شرکت کنید

سازمان هایی در اروپا وجود دارند که به برنامه های پشتیبانی یا پایگاه های داده به صادرکنندگان خارج از کشور کمک می کنند. علاوه بر طیف گسترده ای از مطالعات بازار ، مرکز ارتقاء واردات از کشورهای در حال توسعه (CBI) در هلند برنامه های مربیگری صادراتی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا به بازار اروپا دسترسی پیدا کنید. برنامه ارتقاء واردات سوئیس (SIPPO) و میز تبلیغاتی واردات آلمان (IPD) برنامه های مشابهی دارند و همچنین می توانند به شما در تماس با واردکنندگان اروپایی کمک کنند.

مطابق با خواسته ها و الزامات خریداران عمل کنید

تعداد خریداران بالقوه در بخش میوه و تره بار تازه اروپا رو به کاهش است. اما همچنان خریدارانی که میوه و سبزیجات تازه ای را به سوپر مارکت های اروپایی عرضه می کنند وجود دارند. برای نگه داشتن آنها به عنوان خریدار ، باید خواسته های آنها را رعایت کنید.

مراقب باشید با چه کسی تجارت می کنید

بسیاری از شرکتهای اروپایی در بخش میوه و تره بار تازه در سالهای اخیر به دلیل کاهش اقتصادی (بحرانهای بی شماری اقتصادی) نتایج ضعیف را نشان دادند. کاهش تعداد واردکنندگان و توزیع کننده مرتبط و افزایش تراکم زنجیره های بزرگ خرده فروشی با قدرت خرید قوی، وضعیت فعلی اروپاست. این افزایش قدرت خرید ، همراه با ممنوعیت روسیه برای واردات محصولات کشاورزی از اتحادیه اروپا، بر سایر زنجیره های عرضه تأثیر گذاشته و فشار وارداتی را هم بر واردکنندگان و هم برای عرضه کنندگان خارجی ایجاد کرده است.

در نتیجه برای تجارت شرکت هایی را انتخاب کنید که دارای اعتبار و اطمینان اقتصادی باشند.

مرکز بازرگانی فردوسی، نخستین شرکت بازرگانی دانشگاهی است که با رویکردی نوین در حوزه ی صادرات محصولات داخلی، سهولت در واردات مواد اولیه و تجهیزات تولید کارخانجات و همچنین ارائه ی پلن های کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران به کمک شما تجار و مدیران محترم آمده است.
مرکز بازرگانی فردوسی همواره در کنار شماست تا خدمات جامع بازرگانی و راهکارهای هوشمندانه و نوین سرمایه گذاری را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه ارائه نماید.

 

لینک کوتاه این مقاله: https://ftcenter.ir/rvvy2
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.